31 augusti 2011

Entourage hela kvällen...

Sov gott i natt... efter att ha varit på jobbet två dar..i rad..  trött... men det var det värt.. ska inte dit på hela nästa vecka.. ja det blev en tuff start för mig men det var bra för idag känner jag hur TRÖTT jag faktiskt är... att jag måste ta det lugnt för att klara... vill inte... kan inte göra något åt det... men här ska jag va glad att jag ens orkade åka till jobbet... många hade nog gjort nåt annat istället kan jag tro.. men jag tror det det här gör mig friskare... får stimulans och något annat att grônne på... jobbet har alltid varit en sor del av mitt liv...  tragiskt kanske men så har det alltid varit... och vet du... jag gillert..

Oj mina fötter börja återhämta sig.. bara en liten bubbla eller rodnad kvar på ena lilltån.. den måste bli borta innan lördag.. har inge ont nu.. känns bara när jag får skor på föttera.. kunde gå i gummistövlar idag... good.. blåsorna i halsen försvann samma dag de kom och det va ju gött.. hoppas inte få det igen.. ja de var ju bra för dieten...om inte annat.. men man vet ju inte när de dyker upp igen..

Nu ska jag vila... för uj så sliten jag är... åkte till stugan i dag och skulle greja lite... men var helt slut.. orkade inte lyfta armarna efter en stund... kändes helt matt... fick gjort det som var planerat och reste fort hem... blir inga många knop idag... får bli filmkväll...
 
Tänkte kolla på Entourage.. har fått fem säsonger med posten... har ju missat hela serien.. förstår inte det jag...  har bara sett några få avsnitt men de är såå bra.. humor det... vi kör ett maraton i kväll..  va riktigt längesen jag kollade på film elr tv... hinner inte... men nu ska det tittas.. hela kvällen..
 
 

5 kommentarer:

  1. Jag älskar Ari Gold!!!! Faan det är den bästa serien. det finns nya avsnitt i Usa nu ;-)

    SvaraRadera
  2. Tacka vet jag Svensson Svensson...

    SvaraRadera
  3. Glöm inte att True Blood startade på svensk tv igen, tredje säsongen. Kommer hända en hel del i den det vill jag lova.
    Ha det gött framför tvn, kram.
    /Monika

    SvaraRadera
  4. Visst är han skön Anna haha klämde första serien igår.. upptäckte att vi bara hade ena delen av säsong 3 så hoppas den kommer med posten senast i morgon... annars blir hälgen förstörd..

    Monika.. missade bara lite i början.. så nu vet jag vad man ska göra på onsdagskvällarna kl 22 =) såå bra.. men jag såg säsong 3 i våras.. men det går att se igen.. kram

    SvaraRadera
  5. Det är väl inget fel med att gilla sitt jobb. Önskar att fler gjorde det, man spenderar ju sååå mycket tid med att jobba så det är väl toppen om man trivs:) Jag tror vi människor är skapta för att arbeta och känna att vi behövs och gör rätt för oss, uppnår mål osv.
    Carina

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.