30 augusti 2011

tillbaka på jobbet...

gårdagen bestod av att ta en tur till jobbet och det var riktigt kul. Var där lite länge... men hade så kul... tiden bara rann iväg..  åkte därifrån för sent.... typiskt mig.. ja skulle inte göra så men så blev det... pratade med folk och försökte kolla igenom budget för 2012.. sen så städade jag bort en del gamla grejer för att få plats med det nya... det va skönt att rensa lite.. det är terapi för mig det.. att få kasta.. göra snyggt och organisera.. så jag hittar nåt...haha..

ringde min vikarie i morse... jag hade lyckats dra ur en sladd ur datorn som jag inte trodde hade nån funktion... hon kom inte in i alla fall... allt sparat var borta.. jaja gött att man skapar merjobb... det ska väl märkas att jag är tillbaka...! Stackars...

idag är jag trött och har ont i ryggen.. det va nog inge bra å va där så länge... men du vet att jag saknar detta kontor jag inte suttit i sen november.. härregud... men nästa vecka ska jag inte dit alls då jag ska få behandling... svårt att sätta gränser.. inge kul... att inte inte va som förut... men jag ska fixa detta.. på nåt sätt.. jag vet inte hur än... men på nåt vis ska det gå.. kommer inte att orka två dagar i rad.. det känner jag...

3 kommentarer:

  1. Balans är svårt...enligt mig ett otroligt vackert ord och något som är värt att sträva efter. Bra för kropp och själ är det också:) men ack så svårt...:(
    Men skam den som ger sig eller hur?
    Du hittar nog din balans när det gäller hur mycket du ska jobba etc också så ge inte upp med det.

    Skickar dig många ljusa och stärkande tankar och kramar och hoppas nästa behandling ska bli så "skonsam" som det bara är möjligt.
    Kram
    Christel

    SvaraRadera
  2. Tack kära du.. det värmer gott. Jag hoppas det går bra nästa vecka. Orkade allt jobba några timmar idag med =)
    Men nu är jag ledig tills den 5/9.. orkar inte jobba veckan efter behandling.

    Kramar tillbaka

    SvaraRadera
  3. Din lilla kämpe, klart du blir trött eft allt du varit med om, lr är. Du är fantastisk, tänker på dig ofta, vilken energi o styrka du visar.
    Hoppas nu att nästa vecka blir skonsam o inga biverkningar. För det är väl sista behandl, hoppas jag?
    Din pappa verkar vara en klippa.
    Allt gott till dig!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.