14 augusti 2011

rätt i kôpp

Under veckan reste jag till Blå Lagårn för att hämta hem mitt senaste konstinköp. Ulli har haft utställning och en tavla heter Fia efter mig.. tyckte så mycket om den så att jag köpte den.. 20 vänninor har fått varsin uppkallad efter sig... kul... vet inte var hon ska få sitta än...

Ett foto som innehåller glitter och annat som inte riktig syns på bilden... men jag tycker den är vacker... idag lördag stänger utställningen för i sommar.. 

Dagen idag har varit skön... känner mig orkeslös och framförallt på morgonen... seg och dryg... vill helst ligga och inte göre något men ju mer jag ligger desto slöare blir jag.. blev lite golf med snälla Linda som upptagit medlemskapet igen.. vi spelade båda riktigt bra på några hål.... andra sämre men solen sken, det va lugnt därute och vi njöt... ni som inte spelar golf tycker nog jag är tråkig men det är gött att få komma ut och röra sig samtidigt som man får träning.. känner smärta i magen, träningsvärk.. det är bra.. gick 18 hål... va lite stum i benen efter men det gick bra... lever länge på 50 m chippen på 13, rätt i kôpp... ett litet par.. haha

Känner mig glad idag.. funderar inte på det sjuka... måste få leva som folk gör... efter golfen blev det kräftkalas och M och K.. gött och mätta blev vi... alltid lika trivsamt... satt på balkongen... rena hösten.. orkade till elva men sen blev jag rädd om morgondagen och begav mig hem... tack finaste Marie.. det vill jag göra om snart igen..

2 kommentarer:

  1. Det är vi som ska tacka! Å självklart ska vi göra om det snart igen <3 Puss å kram på dej vännen

    SvaraRadera
  2. Du är snäll du som köpte din tavla. Det blev jag väldigt glad över. Nu har jag kommiti gån både med nytt jobb och ny bostad. Båda känns förträffligt bra! Vi hörs! Ha det så bra på jobbet !

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.