23 augusti 2011

överraskning i posten...

gick upp sju.. tidigt... grus i öga... kom iväg i tid..
min första dag på jobbet.. ledningsgrupp... kul å träffa mina kollegor.. kändes som det va igår jag satt där.. inte möe hade ändrats.. lite nya folk.. bara kul.. hade tänkt att iaktta idag... va tyst.. inte lägga mig i.. gick inge bra.. måste bare... få va mä.. och röre i gryta... blir så trött.. på mig.. men jag trivdes!

flera tyckte det va kul å se mig på fikat.. kände mig hemma.. blev lite yr på mötet men det lugne sig snart... ja lika bra å dra igång hjärna.. inge å vänte på längre.. medicin för mig detta! Det tyckte Karin...

På eftermiddagen blev jag bjuden på en golfrunda... gick inte litte bra.. rena drömgolfen.. börjar lossa nu.. gjorde ett par.. satte puttarna och hade riktigt bra slag.. oftast.. superkul... Kils bana är svår elr smal..  kommuntävlingen är visst dagen efter min nästa cellgiftsbehandling.. orkar kanske va med.. satsar på det. Gick ju så bra idag!


När jag kom hem ligger det ett brev.. som en CD skiva i min post... skrivet för hand.. härregud.. jo ett personligt meddelande till mig... från författarna till Victoria Bergmans svaghet.... alltså böckerna kråkflickan och hungerelden.. FATTA va stôlligt.. de är ju mina idoler när det gäller bokval just nu.... den ena av dem spelar i ett band I LOVE YOU BABE! så det var den CD´n jag fick.. söta väl... märkligt!

tänkte.... varför mig?! jo de måste ha nån som sökt åt dem på nätet på titeln på böckerna... då kanske de kom in på min blogg eftersom jag skrivit att jag läst dem?! jaha ringer till Bästa Linda o berättar denna märkliga händelse... vet du vad jag har fått... då hör jag på henne att hon vet nåt.. jora söta Elin har en kompis Cecilia som känner författarna så de fixade detta till mig... glad jag... lalala.. giss om jag vänter på sista delen... kommer inte förrän i maj nästa år..   kul kul...

gillar dessa gôsser jag.. böckerna är creepy på riktigt... sjukt bra i alla fall.. tack söta Elin och Cecilia... blev så glad lalala!

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska vänner du har!!! Underbart att bli glatt överraskad!
    Kram Christel

    SvaraRadera
  2. visst va det kul!! imponerad jag! kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.