26 augusti 2011

26 augusti 2011

I dag va mina tår lite bättre på vänster foten för det är den som inte är som den ska... Ringde till cytoenheten och berättade att den är varm och har en mörkare färg... mot den högra.. inte över ankeln utan precis vid tårna.. hon trodde det inte va nån fara utan att jag ska smörje med krämen och röra mig som vanligt.. jaha det var bare och ringe till Snälla Linda som är ledig på fredagar... jora en liten golfrunda blev det allt.. smocka på mig golfskorna och det gick ju en kvart... va sen tvungen och byta skor... de var för hårda trots mina duttar jag har sätt fast runt om... tårna alltså..  golfen gick inte lika bra som i tisdags... det måste va fel på banan.. kan ju inte va fel på mig.. Linda spelade bra som vanligt..

tycker det är riktigt kul på vardagskvällarna numera.. breaking news... bästa programmet...  goe gôsser detta.. Filip har ny frilla som inte går av för hackor och Fredrik tappa talet av rynksprutorna han fick mellan öga igår.. gillar deras snabba snack och prat i munpåvarann.. alla filmer som Fredrik associerar till.. såå enkelt bra och Filips smarta inlägg gör att jag inte kan annat än gilla dem båda..

de hade med Elin Kling från Arvika som har en affär med gamla grejer i då hon blandas ihop med blogg Elin Kling..  Filip och Fredrik startade en Twitter följ riktiga Elin Kling.. där Elin från Arvika skulle få fler besökare än blogg Elin.. haha sköna väl..  de lyckas hitta de märkligaste personer och situationer... Lite sällskap förra hösten.. säger bara Minttu Leroy från Årjäng.. haha elr alla dessa från Grums och Säffle... jaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.