19 juli 2011

Tisdagskär

Jo visst idag blev jag kär i Petter, Bo Kasper och han i macken som sjunger "det ska va husvagn". Det var riktigt bra artister idag och jag har missat alla de tidigare avsnitten..ser inte på tv alls nuförtiden.. förstår inte men har inte tid....ja det är ju sommar.

Bo Kasper är en gammal favorit och när de spelade undantag..."en punkt på din hals jag aldrig kysst"...ojoj vad vi har sett dem uppträda många gånger... satt bredvid dem på Grand matsalar i Karlstad när de skulle spela på Jäger....det är några år sedan det... Jäger har inte funnits på litte länge haha oj vad de var mina favoriter då. Upptäckte dem inte förrän i maj 1997 hos B.  Efterfester med puss och hon är så söt när hon sover....det var mystider det.

Dagen har gått bra men är lite sliten i ryggen....Bakade en jordgubbs- och blåbärspaj men Marie ville bjuda mig på lyxlunch istället så vi åkte till henne....ställde pajen i kylen... Hon höll på med att sy en medeltidsklänning som hon ska ha till helgen. Blev så fin... vilken tjej...hon hittar alltid på nåt att göra.

                                                    Finaste Marie



Därefter blev det en snabbis till golfbanan för att gå 9, vi va 4. Fick några bra hål med par och streckade typ många...det va inge bra men jag var så sliten i kroppen. Gick bra att gå i alla fall....måste träna mer. Har klarat att dra ner på morfinet ytterligare idag så nu är det bara 2 små doser/dag. Happy day for mej...

                                                     Jag är så långhårig nu....


Tyvärr har jag svårt med huden som luckras upp...vill inte läka...måste ta mig till läkaren i morgon om det inte blivit bätrre under natten. Trodde det skulle läka under helgen men det vill sig inte...ont..mycket ont...tänk dig salt i ett öppet sår... jo så känns det..exakt.

Mor ringde och hade köpt mig en tröja....stl 170 men men jo men ja...liten är jag men inte sååå liten...kanske....den va fin...vit och rosa..randig men hon fick lämna den tillbaka...tack snälla omtänksamma mor men barnavdelningen....ja inte nu.. puss

Låten vi inte minns...Raymond och Maria

1 kommentar:

  1. Go du är vännen! <3 å lyxlunch va väl att ta i men vi blev mätta iaf :-) Kramar i massor

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.