07 juli 2011

FINAL

Jorasåatt........vi kom på 28 plats i dagens tävling på Billerud....på 74,5p. JÄTTEBRA. Där sitter vi...jag och gôbben på Färjestadstravbana och väntar på resultatet... jo TOTALT blev vi 37:a av 140 par... det va på håret... 1 slag... VI KOM TILL FINAL 2011. Går dock i första bollen 7.27...ifjol gick vi i finalbollen, detta blev liksom tvärtom....tänk jag som är halvdöd kom till final...och vet du jag är fan piggare i dag än vad jag var i måndags...helt otroligt att min hälsa blir bättre fast kroppen ska vara sliten... mina muskler verkar komma tillbaka.. lite i alla fall...tack vare sjukgymnastiken...

Fatta helt otroligt kul... ringer till Karlstad golfbana....har ni en golfbil?! NEJ
Fan vad gör jag?! Engagerar hela stället av folk från Arvika golfklubb, Tomas och Kirsten hjälpte mig.. fick tag på en privat bil via Anna-Karin herregud vad folk är goa och snälla. Jag skulle aldrig klara gå 27 hål utan bil.. skulle få ha med en caddy...Tomas och Marita skulle ta med en bil på släp från Arvika.... krångla o s v. Inga problem säger de... guld tilll dom..hur tackar man sånt?!

Snygga Perra fixar den privata bilen via sina svärföräldrar...han ringer och engagerar hela sin familj...fru i Prag...sonen som va på sjön och får till sist tag på svärfar...KLART..Perra erbjöd sig att gå med som caddy..söt han..Super tack!

Fatta....klockan är 23:57...jag uppspelt..ska upp kl 6 och gå ut före halv åtta...tror du jag kan sova?! Tur vi f¨år bo hos bästa Linda i Karlstad i natt...puss o kram alla

9 kommentarer:

  1. Du är otrolig! Sopa banan med dom i morgon!!!

    SvaraRadera
  2. Det blev lite dåligt med sömn inatt tyvärr... Smöla va uppspelt och full av adrenalin...

    Du fixar det ändå! Se till att ha ROLIGT nu idag, matchen har du ju redan vunnit...
    Puss från Linda

    SvaraRadera
  3. åh, gumman jag är helt tårögd. Fatta vilken bragd!! Bragdguldet till Fia, haha. Vet du - jag är så jäkla stolt över dig min lilla fis så du fattar inte. Idag spelar det ingen roll vad resultatet blir: du är redan en vinnare så ut och njuuuuut på banan. XOXOXOXO

    SvaraRadera
  4. Helt fantastiskt!!!! Du är ett mirakel hela du Sofia!
    Kram
    Monika H

    SvaraRadera
  5. Helt otroligt, du är bäst.Tänker på dig!
    Kram från Lindas mamma Eva.

    SvaraRadera
  6. Hur har det gått???? Nyfiken i en strut!

    SvaraRadera
  7. Så spännande, har loggat in minst 100 ggr, på "min golf" . Vill absolut att ni vinner!
    Vilken prestation du gjort Sofia
    Makalöst!!!!!
    Annika

    SvaraRadera
  8. Sofia Sjökvist8 juli 2011 kl. 18:20

    Vinna kan vi inte göra men komma mellan 30-40 i placering...har inte fått slutresultatet än mer än 18 hål o då var vi 33:a. Vi, gôbben och jag är nöjda om vi så kommer 40 eftersom det är otroligt att jag orkade vara med alla dagarna!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.