14 juni 2011

Trött jag blir....

På uppmaning la jag upp bloggen i helgen på två olika sidor där man kan söka efter bloggar. Syftet var ju att sprida min blogg samt få till statistik för att se om nån läser... men till saken hör att det ska kopieras in en länk nånstans på baksidan och detta har tagit mig så många timmar och jag får inte till det i alla fall. Vilken dret.. ANNA K var är du....??

Så står det att det är lätt att göre men jag hittar då inte.. den strofen det ska klistras in har jag men inte STÄLLET där den ska sitta.. uuuu så oteknisk flecke...tänk så gött att ha nåt att örje om på en tisdagmorgon och rastlös börjer jag bli. Är nog lite för pigg nu..har för lite besvär, är i ett mellanläge och det är trist. Vill så möe men får inte för sig... vore nog dags att börja hitta på något idag. Men regn...

Sov dret så nu blir det inge mer kortison förrän vid nästa behandling. Endat 4 timmar per natt gör mig trasig. Hungrig så nu får det bli frukost nummer två idag, får bli en litta varm smörgås med ost, tomat och ...leverpastej..låt inge bra! Får bli ost...48,2 kg ja se där..det va nog gôttpôsen igår kväll som gjort det.

Hörs lite senare

3 kommentarer:

  1. Hahahaha du är för go! Jag kanske ska in på fredag dag då kan jag titta förbi om du är hemmö. Ringer nästa gång jag är i storstan;-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Är det typ Bloggtoppen en av de sidor som du inte lyckas hitta rätt till?

    isåfall:
    - Gå in på fliken "Design"
    - Välj "lägg till gadget" i rutan som är till höger om blogginlägg. Det är massa avlånga rutor under länken du ska välja.
    - Nu ska det komma upp en ruta där du kan välja olika alternativ. Scrolla ner och välj "HTML/JavaScript"
    - I titelrutan skriver du Bloggtoppen (kanske funkar på samma sätt för andra sidor oxå)och i "innehåll" klistrar du in den där strofen.
    - Välj spara så ska det vara klart.
    Sidans logga ska nu synas på din blogg.

    SvaraRadera
  3. Sofia Sjökvist23 juli 2011 kl. 01:24

    TACK C nu gick det..äntligen...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.