15 juni 2011

Längtan

Idag har jag tränat från det jag gick upp. Kom till jobbet och tänk att det kändes som om det har varit semester elr nåt. Inte att det gått över 7 månader...snart, snart är jag tillbaka. Längtan är stor. Saknade alla som jag inte fick träffa. De såg ut att ha skött sig bra. De har det sååå bra nu och min ersättare fixar det galant. Några förstår det eftersom nån fråga...ja hur kommer du nu att bli som chef när du kommer tillbaka?! Du kommer inte att bry dig om våra "små" problem! Haha de vet inte vad som väntar hmm.

Känns så trist att alla har jobbat o jag har missat en massa saker...nån sa att efter en sån upplevelse som jag har gått igenom och håller på att gå igenom bli man mer ödmjuk som person och förstår andra bättre...jo visst men tyvärr är nog jag som jag är,,,,på gott och ont!

Jo jag hann väl inte in i första gruppen innan jag la mig i både ditt och datt....typiskt mig väl. Tänk å va halvdöd men ändå fortsätta precis där vi slutade...gött..I like.. skulle kunna börja jobba i morgon.

I dag känner jag mig frisk...konstig känsla men det känns som om det är väldigt bra på riktigt. Inget kan stoppa mig just nu utan nu är det tydliga mål i sikte...sommar, träning, golftävling, mer ork, vila.....sen blir det å kavla upp ärmarna och börja med jobbet igen. Jag hoppas att vi får gå båda (min ersättare o jag) ett tag eftersom jag troligen inte kommer att jobba heltid....la det som förslag idag till chefa, så kan vi hinna ikapp lite med bemanning och planering, vore så kul.

Jag känner med mig att folk upplever mig slitsam...och vet du att det tycker jag med ibland...

Sååååååååååå trött, hoppas på en schysst dröm i natt om ljus, värme och möe folk.

Nu är ja så trött att jag tror jag får en god natts sömn...

2 kommentarer:

  1. Gött att se dig på jobbet igen, du är en uppfriskande fläkt, så STARK!!! Håller alla fingrar och tår att allt blir bättre , men var rädd om dig skynda varsamt !!!!! Kramar Ingela

    SvaraRadera
  2. Sofia Sjökvist16 juni 2011 kl. 20:14

    Tack Ingela...kul att träffa er och jag hoppas vi ses snart igen... kramar

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.