04 juni 2011

4 juni 2011

Nyss uppstigen ur härligheten! Blev en jättetrevlig kväll igår hos vännerna i trädgården med supergod plockmat. Laxrullarna som Linda glömde i frysen blev en liten sorbé...mycket smaskens kan jag lova. Det var ju fotboll på tv..... uj inte litte trist.. men jag slapp att se i alla fall. Vi hade jättetrevligt och pratade en massa.. och när jag tänker efter så har allt folk i allmänhet en hel del bekymmer av olika slag under livets gång och om man är sjuk, blir lämnad eller bestulen på sitt bröllop...jag vet inte vad som är värst. Alla genomgår olika kriser genom livet och det är väl det som är just livet. Alla har vi vår lycka och sorger och det gäller att hitta en balans mellan att leva livet medans man befinner sig mitt i det, innan det är för sent så passa på att njut.

Gårdagskvällen slutade med att jag fick köra hem alla människor till olika platser och jag kröp ner strax innan två. Idag känns det faktiskt som att jag kommer att fixa dagen bra men man vet ju aldrig....det vänder fort. Nu ska vi ner på lastada och ta en kaffe......

6 kommentarer:

  1. Uh det var goddig mat igårkväll och himla mysigt! Tack för skjutsen hem :) Puss och kram älskade vännen.

    SvaraRadera
  2. Jag hamnade här via Fb och är bedrövad över att höra vad du går igenom. Jag vill ge dig en kram och en tanke. Krya på dig! Kram i massor!

    SvaraRadera
  3. Tack själv Jenny det får bli repris snart igen. Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Så skönt m lite stöd o uppmuntran Sanna..må väl kram

    SvaraRadera
  5. Hej Sofia! Jag har på ryktes väg hört att du skulle vara sjuk, men det är ju rykten o dom ska man inte lita helt på. Har tänkt mycket på dig på sistone och hoppats att ryktena inte var sanna.
    Nu fann jag länken till din blogg via Fb och har suttit senaste timmen och läst dina inlägg. Usch o fy, vad du har fått gå igenom..samtidigt blir jag så imponerad av den styrka du utstrålar :) Kämpa på, Sofia!! Tänker på dig :)
    Kram Åsa Halvarsson

    SvaraRadera
  6. Hej Åsa o tack för ditt stöd. Jo det stämmer att jag har drabbats av något som jag aldrig trodde kunde ske. Det är inge kul kan jag säga men man har ju inget val....styrka vet jag inte om jag har men att skriva är ett sätt för mig att komma ihåg allt. Sen har många tyckt det intressant att följa mitt öde.
    kram Sofia

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.