14 juni 2011

14 juni 2011

Fatta att jag gick 9 hål idag..utan uppvärmning, i jeans, utan att ens provsvinga...jag tog DRIVEN jo det gjorde ho på riktigt. Göbbens förtjänst faktiskt. Uppvärmningen blev en grillad korv hos Gerda och Eva. Sen gick det lätt...det hade slutat regna och efter 1:an kom solen fram. Han slog först...jag andra slaget över kullen, han tredje på green sen några puttar, 6 slag på ett par 5. Va nöjd. Gick faktiskt 9 hål och det gick sådär totalt. Några missar, ett par och ja ett streck. Inte dåligt på årets första tur.

Känner mig laddad inför golfsäsongen. Ska nog försöka spela ändå. Det är ju så kul. Men trött blev jag allt.
En måste ju ha något att se fram emot. Om tre veckor är det match. På riktigt.

Är så uppspelt ikväll...kanske för vi ätit tacos och diskuterat...jag är glad att vara vid liv för jag tror inte att de egentligen trodde att jag kunde bli så bra som jag ändock är just nu....

Sen såg jag på tv att Sahlgrenska genomfört (eller ska genomföra) en livmoderstransplantation där en ung kvinna föddes utan livmoder och som nu ska få sin egen mors begagnade livmoder inopererad....ska visst kunna bli gravid på konstgjord väg... blir de syskon då elr uhh?! coolt...

Kvällens låt......Melissa Horn Lars Winnerbäck   som jag hade dig förut

4 kommentarer:

  1. Hej Sofia! Läser din blogg och BERÖRS... Beundrar din STYRKA..! Kram från Nattsyster Ulrika, Eda.

    SvaraRadera
  2. sofia sjökvist15 juni 2011 kl. 09:09

    Hej Ulrika!
    Saknar er ofta då jag trivdes sååå bra. Kul att du följer min kamp om cancer och byråkrati. Sen nu när jag är piggare blir det lite me om allt möjligt..elr golf haha
    kramar

    SvaraRadera
  3. Följer din blogg. Himla imponerad av dig!! Jag är så glad att det finns så mkt jäkla anamma i dej!! Många kämpar kramar till dig!!

    SvaraRadera
  4. Sofia Sjökvist15 juni 2011 kl. 22:20

    Tack Sofia det värmer... kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.