05 juni 2011

5 juni 2011

Tänk att igår orkade jag va uppe möe längre igen fast det blev en sen kväll på fredagen. På dan blev det en fika på Sågudden med tuffa Carl, vackra Vera, tvillingarna o Callsson. Så mysigt! Varmt och vackert väder. Kvällen blev i stugan med årets första grillning och det var trevligt. Linda, brodern, Per och göbben. När vi kom dit hade vi storfrämmande på bryggan. Östbergs gjorde premiärtur med båten. Göbben tog med sig tuffa Carl för att plocka sniglar...ujuj så äckligt o det tyckte även tuffa Carl. Kvällen avslutade jag och Linda i soffan med en skräckfilm....hon sov o jag fick se själv.

Jag fick äntligen till så jag kunde lägga ut lite bilder......lite ego men bara på mig själv! Gjorde en egen sida med bilder men ska lägga ut mer i inläggen allt eftersom. Måste ju avancera lite *fniss*.

Nu tycker Linda att jag måste gå ur sänga men det är såå trögt. Vi ska packa oss iväg till storstan för å spana in nya lägenheten. Tror att jag är lite bättre ändå idag och jag vill inte ha cellgift på torsdag....ångest så in i.........får ont i magen att tänka på eländet. Fy fan vad jag tycker att det räcker nu....vill inte mer, vill bara leva ett tag nu utan sjukhus och behandlingar!

 

1 kommentar:

  1. Vill bara önska dig lycka till med din cellgiftbehandling.
    Många styrkekramar

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.