12 juni 2011

12 juni 2011

En tidig morgon, tog mina mediciner men lyckades inte somna om. Vaknade med smärta i magen vid 5-tiden vilket jag inte har gjort på ett tag! Beror det på behandlingen tro.. jag gick upp klockan sju, 48 kg. Men va fan... jag som åt frukost, fika, lunch, middag, fika och avslutade med en kokt kôrv på OKQ8 vid 21:00 men den va go. Ja det är möe engergi som behövs denna vecka eftersom kriget i kroppen är i full gång.

Igår va jag en sväng hos mor och Åke. Han hade kameran med så det skulle fotas... som tur var hade jag satt på mig öga igen och nu är det 5:e gången jag har mascara på sedan i november. Gött att ögonfransarna växt ut..en ser liksom mer ut som en frisk människa och kan lura dreten, cancern alltså, att än har jag inte gett upp eller lägger för möe energi på han. Du vet att det är en han...?!.

Ja en del kort blev riktigt bra så jag skulle få dem på mailen. Ja nu har ni kort å sätte fram på kista min när jag dör....det va inte så kul tyckte mor..men en måste ju va om sig och kring sig. Jaja sån är jag.

Go morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgonens låt får bli  Hellsongs Heaven can wait 

2 kommentarer:

  1. Lyssnar på din morgonlåt nu när jag målar halldörren! Kram på dig!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.