14 september 2011

vilken lell lördag

lika glad idag.. skönt.. kom in via datorn idag med.. vet du hela tiden jag är hemma hade jag på mailen.. jobbmailen.. uj så kul.. va ju tvungen till slut å meddela folk att jag kan läsa mailen.. så jag får lite post =)

kollar runt så It ska hjälpa mig fixa till så det går att jobba hemifrån.. max perry.. har idag fått några nya idéer om min verksamhet... ska bli så kul och spännande att dra igång med det.. personalen kommer bli så uppspelta de med hihi... nu funderar de nog på vad jag har hittat på.. men det är flera grejer... förstås.. ja vi får se hur vi löser det.. vi måste ju va med i tiden.. mina medarbetare har ju haft ledigt från mig och mina påhitt ett långt tag nu så det är hög tid att komma igång igen.. så det händer nåt... min kreativa sida ligger på topp just nu.. ser bara möjligheter.. konstigt men det känns som ännu bättre än när jag var frisk.. det finns liksom inga begränsningar utan nu är faktiskt... allvarligt... allt möjligt.. känns sååå kul.. vill bara driva.. utveckla och komma framåt.. det är dags nu.. blir så bra detta..

känner mig trött i huvudet idag.. men det va det värt.. inte van att tänka kanske haha.. blir så kul att åka till jobbet i morgon igen.. har förberett lite som jag måste ta tag i...myser.. helt stöllig.. and I Love it..

Idag gjorde vi staden med en godare lunch på Statt.. lyckan va gjord när vi kom till dessertbordet... blev sittade i 2 timmar... så möe gott.. gick 3 ggr och hämtade.. härregud.. tur man inte äter där varje dag det skulle inte gå det.. men vi kostade på oss rikligt med godsaker... möe socker... såå gott.. och roligt hade vi.. nu ska jag vila lite inför en kväll med Ari Gold.. och sen avslutar jag med True Blood... vilken lell lördag..

                                                    utanför hos Åse-Kristin


3 kommentarer:

  1. Önskar dig många dgr dom denna. Det är du värd!
    Oh ja, Stefan på Statt, han ser till att gästerna blir mätta o belåtna:)
    Nstti natti
    Ika

    SvaraRadera
  2. Visst är det vackra färger...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.