24 september 2011

det kanske är i kväll som det händer...

Tre nätter med en massa drömmar... allt från att jag tappar håret till hästar... sjukstugemiljöer... naket..  kan det hänga ihop med mina funderingar över vad som kommer att hända efter röntgen... vill ju så gärna va klar med behandling för nu.. kroppen behöver få ny kraft... vila.. återhämta sig.. det är ganska krävande att hela tiden få sina celler dödade.. att börja från noll.. om och om igen.... bryta ner... bygga upp nytt... kan det bli mer tröttsamt.. har inget val... måste hänga i... härregud så trist det är.. 

Gjorde stan i dag med Marie. Köpte en litta tröje som jag blev riktigt nöjd med... tog en fika på Sunday med Marie, Åse-Kristin, Patric och  Andreas.. ja säger bare att facebook är såå otroligt roligt... härregud... facebook är ju rene hälja... underhållning på hög nivå.... ha ha ha jo men...

Sen dessa varningar om att vem som ser vad du like eller att dina vänners vänner kan se din konversation... härregud... du bestämmer själv vilka inställningar du gör och det gäller även hur dina vänner har gjort sina inställningar.. tror på Cissi Eriksson jag... tack för den informationen så jag slipper fundera mer på det..

Är såå sleten i dag... förstår inte varför... kan det va golfen igår.. måste lägge mig och ta igen mig inför kvällen.. skulle egentligen spela poker hos Christian och Gunilla men fick stå över.. kommer så fort.. tröttheten.. ska vila... Är så jävla trött på att hela tiden behöva vila... fatta... uj va mitt humör går upp och ner just nu... hoppas jag snart blir piggare... kanske kan komma igång framåt kvällen.. vore ju kul om en kunde få roa sig en gång kanske... hi hi ska ringa hit M & M.. det kanske är i kväll som det händer.. troligtvis...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.