04 september 2011

4 september 2011

härlig dag.. skönt väder och golftävling... kul... jovisst... om man kan spela så är det ju roligare... härregud som jag har väntat på denna tävling... det känns ju gött att vi snart ska till Spanien och spela... eller harva.. för det är precis det som jag har gjort idag! Det var tungt för mig.. slog och slog och slog men kom liksom inte fram.. var är du A... går mycket bättre när du är med. Idag va det katastrof... blev så arg.. hade jättebra och kul spelsällskap.. men tyvärr räckte inte det.. får nog slute spela nu.. vilken dret..

ja det var den söndagen det... upp sju i morse.. härregud.. det är ju inte riktigt klokt.. ska bli gött att det snart är vinter och att denna golfsäsong snart är slut haha....!

Kom precis över dagens dåliga spel.. pratade med J som fick mig på andra tankar och jag kan istället glädjas åt våra planerade påhitt framöver... förstår inte hur vi ska hinna med allt... gött att vi under en tid framöver ska få rå om varann under normala förhållanden... inge mer elände.. bara en massa bus.. roligheter.. vi behöver fylla på minnesbanken... det senaste året har varit av en mer dyster karaktär.. det gillar vi inte..

1 kommentar:

  1. Sjutton också att jag inte var med! Nästa gång är jag din caddie! Jag lovar! Begriper inte att golfen kan vara så upp och ner. Men jag vet din kapacitet!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.