02 september 2011

ingång till evigheten..

solen skiner och idag blev det lunch med P. Riktigt kul fredag.. har jag tur kommer kvällen innehålla en hel del Entourage... igen... typ tredje kvällen... i rad.. blir bara bättre och bättre... såå underhållande. Funderar vad som ska bli nästa serie.. har ju inte sett Californication... hmm ja det finns en del att kolla på.. 

idag känner jag mig som vanligt.. har återfått orken efter veckans start... gött... börjar bli som folk.. på tisdag är det dags... igen... för månadens infusion av gift... ingång till evigheten... det enda som jag för tillfället måste få för att överleva... förbereder ett tappert försök för att inte rasa ihop... tröttsamt.. blir så lätt att ignorera... behovet av cellgift... som ska ta död på de celler som inte själva kan ta bort sig... märkligt.. livets nektar... för mig..

skapas nån form av panik... vad ska göras denna helg... vad ska jag prioritera... när jag känner mig som allra bäst... piggast... stark i min kropp... skapas nån form av prestationsångest... eftersom nästa helg eller helgen därefter kanske medför att biverkningarna blir outhärdliga...att jag inte kan gå... pga huden på händer och fötter..  nedbrytningen startar tisdag förmiddag... det som just nu är uppbyggt... rasar... men som tur är vet jag att det bara är en tid.. för inom någon vecka är jag on the road again.. och det är gött..  

2 kommentarer:

  1. Hoppas du slipper fl behandl, för detta var väl den sista?
    Så fint kort på dig, vackra färger du har.
    Allt gott till dig, du e min vardags hjältinna.

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym..
    det är 4:e behandlingen och sen är det utvärdering om fortsättningen. Planerat är att jag ska få minst 2 till efter denna om den visar sig ha gett effekt.. hur de nu ska se det!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.