23 september 2011

höst fredag

Såg på Breaking News igår och måste säga att de är så sköna dessa gôsser.. försök och få i dig så mycket sprit du orkar på 20 minuter och se om du kan komma upp i 2,34 promille.. haha..
De gjorde en test utifrån den kvinnan polisen tagit för rattfylla som sa sig intagit så mycket alkohol inom 20 minuter som orsakade 2.34 promille. Rätten trodde inte på att hon kunde få i sig så mycket alkohol som motsvarar så hög promillehalt under den korta tiden.. de hade rätt om man ska tolka Filip och Fredrik som snabbt blev berusade. Fredrik mest men stackars Joe Labero som säkert ångrade att han deltagit i showen haha.. Programmet blir bara bättre och bättre.. vardagsmys det... 


Mor fick träffa Joe 2010


Gårdagen blev en hel del arbete.. reste från jobbet kvart över sex igår kväll.. försöker komma igång.. tar ett tag att få översikt.. allt som hänt och vad som jag ska lägga energi på... saker som är införda som jag måste lära mig... försöker lista ut hur min organisation ska se ut.. inte lätt eftersom allt kan ändras så fort... det man planerar idag är ofta historia i morgon.. men det är väl det som gör att jag tycker om det.. variation.. inget är statiskt... mer föränderligt.. hela tiden... super bra att äntligen vara tillbaka.

Det är svårt att ta sig upp på morgonen så det är därför jag jobbar sent.. känns bättre så.. mår illa... i flera veckor efter behandlingen.. men det blir bättre. Hoppas jag.


Tog mig en tur till stadsparken för att inspektera vattennivån. De håller på att bygga en ny lekplats som håller på att hamna under vatten. Det finns inget vatten i staden ännu men än är det inte riktigt safe.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.