21 oktober 2011

varma tröjor

En härlig fredag med frukost på City och middag hos mor. Kvällen tillbringades mitt i stan med att kolla på film och en gôttpåse. Lyckades få med mig hem mat från mor eftersom hon tror att jag inte äter! Så det blev en lite supé vid elva tiden. Nice. Du ska veta va gött det är att äte precis när det faller mig in. Jag skyller på att jag fryser så hela tiden att jag måste få till lite fett på kroppen. Men vill inte bli fet! Inte lätt detta..

Köpte en ny tröja idag som var riktigt varm eftersom jag tycker det är så kallt hela tiden. Det är inge vidare men jag har 23 och 24 grader inne så jag ska inte klaga. Men innan vi fick fjärrvärme kunde jag få upp till 27 grader.. mys.. nu måste jag ha filt och raggsockor på. Tur att gôbbens granne har så ointresserade barnbarn att de inte vill ha de goe sockera som hon stickar. Har fått fem par i olika färger och jag hade dem varje dag. Vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan dem.

Idag har jag haft svårt att gå i trappor. Mina lår går inte av för hackor efter pumpen i onsdags. Härregud så ont det kan göra. Men jag kommer igen. Skulle ha behövt träna i morgon men ska vara shoppingsällskap och det tycker jag är roligare. Hoppas vi får tag på lite nytt. Varma tröjor står högt i kurs just nu.


3 kommentarer:

  1. Kul att se dig på City . Du såg fräsch ut,brun och med glimten i ögat.
    Kram Marita

    SvaraRadera
  2. Du har en utmaning i min blogg!
    http://minkamera.blogg.se/2011/october/foton-fran-70-talet.html

    SvaraRadera
  3. Det samma Marita.. kram på dig..


    Anna K... jag säger ANNA K ujujuj.. hur ska jag slå detta?! HAHA

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.