13 oktober 2011

känslan..

Nu känner jag mig helt frisk. Konstigt men på jobbet idag infann sig känslan. Den jag saknat så länge. Känslan jag fått snosa på men som snabbt lämnat mig vid ansträngning. Idag fanns den hela dagen och jag känner den fortfarande. Kan det vara så att jag är frisk?! Jo det måste va så.

Har bestämt mig för att vara frisk i helgen. Ska resa med tvillingarna till Girona i Spanien för att spela golf, besöka relaxavdelningen, dricka och äta gott.. bara mysa och få vara hela helgen. Ska bli underbart. Är varmt därnere typ 30 grader. Skönt för giss om jag varit frusen de senaste dagarna.. rene vintern här. Har inte varit utomlands på.. hmm.. sedan januari 2010... men då va vi i Österrike, St Anton och åkte snowboard. Men varmresa var ett tag sen.. får bli en i vår..

Har packat lite och fått i ordning inför resan. 8,2 kg handbagage och 11 kg klubbor.. det gick jämt som smort det! Ska bli sååå kul. Härregud undrar om jag får krångel med port-a-cath i kroppen som kommer att tjuta när jag går igenom säkerhetskontrollen... får inte glömma det lilla kortet. Packade allt ner ett litet apotek ifall jag får träningsvärk. Inga morfintabletter.. ska nog fixa detta. Känns skumt att åka ifall det uppstår något. Det är allt tryggt hemma men jag är redo. Nu eller aldrig. Ja det är bra att det är en kortresa ifall det blir jobbigt att vara på resande fot. Men jag tror det kommer att gå bra. Så trist att den bäste inte spelar golf eller ville agera caddy... ja hon är nog mest avis på värmen kan jag tro. Vi får klara oss ensamma. Blir svårt det..

Har fått bättre aptit. Känner mig hungrig. Troligen ett friskhetstecken. Jag  tar det som så. Ska avsluta kvällen med lite nattamat.. Lite mer fett kanske hjälper mig att inte frysa.. haha





3 kommentarer:

  1. Klart som f-n jag är avis.... Både på värmen o en myshelg.... Men nu bestämmer jag nästa resmål...å då blir det ingen golf... ;) trala la la.... Puss pårrä smöla <3

    SvaraRadera
  2. Tänker du står där med e litte väske och ska med =)haha kram på rä och det är inge kul att du inte ska me oss. puss <3

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.