27 oktober 2011

Musslan

Lång arbetsdag i dag men fick mycket gjort. Det är svårt att jobba lite för jag är ju sällan på jobbet. Tar tid att komma in i allt. Undrar om inte det vore lättare att jobba fler dagar om jag kunde göra kortare pass istället. Hmm får grônne på det jag. Skulle kanske inte bli så sliten. Har fått ny röntgentid den 9 november. Sen dröjer det säkert nån vecka innan jag från besked från Karlstad men Ilvars kanske är snabbare. Igen.

Ikväll har vi kollat på resor. Till värmen för att spela golf. Tråkig jag väl men det är ju så kul. Ja om jag slipper cellgift ett tag framöver så ska jag planera en resa i vår tror jag. Måste i såfall passa på. Tänk om jag inte skulle orka senare. Ja lev som om alla dagar vore den sista. Jo så får det bli. Men det vore allt gött med lite värme. Sen ville tvillingarna åka en tur i vår.. oj va resa det kommer att bli.

I måndags kontaktade ordförande i Gynsam Värmland mig för hon undrade om jag ville delta i ett nätverk för unga kvinnor med gyncancer. Oj tänkte jag jo det skulle vara kul kanske men eftersom jag inte har vetat hur pass det går för mig i behandling osv så har jag inte haft ork eller engagemang att ingå i nån förening. Ett seminarium skulle hållas i november men då kan jag inte delta. Men kanske nästa gång. Hon undrade också om inte jag kunde skriva en artikel till deras medlemstidning. Ja det skulle jag prova med. Ska berätta om min historia. Ja vi får se men det är svårt att skriva så det blir bra och är läsvärt.

Jag känner mig piggare fast jag varit igång mer denna vecka. Känns att kroppen blir starkare. Lovade Tubs att jag skulle träna i morgon.. hmm borde komma iväg. I helgen ska jag umgås med vänner. Ska bli så kul. Får lage till nå go mat tror jag så borde jag fixa lite här hemma.


möe hår väl och rakt är det ju inte..
vägra klippe nu ha ha

nu har jag allt åte upp mig..


6 kommentarer:

  1. Snygg brud !!!
    Kram..Marita

    SvaraRadera
  2. Sö söt sö hartta vore nåck! Kram pårrä

    SvaraRadera
  3. Shit va snygg ru´ä! Det blir att nada problemas för dig att skrive.Det fixar du vettu:-) <3 Pillan

    SvaraRadera
  4. Tack så snälle ni är! kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Du är en sån inspirationskälla Sofia och att du kan skriva har du ju redan bevisat genom en fantastisk blogg som berört mig på ett otroligt sätt med din kämpaglöd. Jag "bär dig med mig" varje dag i tankarna!
    Jag önskar du under de sämre dagar du har kan se dig själv ur mina (och andras) ögon för då är ingenting omöjligt när det gäller dig.

    Gud så långdraget detta blev men jag ville bara säga att jag tycker du är helt fantastisk!

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  6. Go du Lisa det ska jag tänka på när dagarna blir trista. Hoppas ni får en skön vinter på varmare breddgrader.

    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.