19 oktober 2011

Bodypump

Idag åkte jag på träning och kom precis in till lunch passet med bodypump. Härregud jag har inte gjort det på nästan ett helt år. Men jag tänkte att det får bära eller brista. 

Jo ra alla platser längst bak var upptagna så det var bara att steppa längst fram. Inte nog med det..  sen var det detta med vikter. Hur kul känns det att stå längst fram med minsta vikter som du kan tänka dig.. utfall körde jag utan vikter och några armhävningar tordes jag inte prova. Rädd om magen. Har fortfarande inte fått några instruktioner om hur det ska tränas. Men jag tycker jag var superbra! HAHA där stod jag med 1 kg på varje sida på stången och gjorde de flesta övningarna.. ja det är en bedrift för att vara mig tycker jag.

Härregud vad darr jag blev i bena då. Det var värst. Dessa knäböj. När uppvärmningen var slut kände jag mig trött jag. Redan. Men det var bara att bita ihop och jag är glad att det gick vägen. En timme går så fort. Skulle cykla lite efter för konditionen men tyvärr var bena darriga. Lär ha träningsvärk i morgon så..  

Tur det var Tubs som höll i träninga. Impad att han orkar stri så förbannat under passet. Ujuj men det var kul och jag kan tänka mig att träna igen med pump. Man behöver ju inte lägga på så mycket vikter men det är lätt när man är van att träna att lägga på som förut. Det lär nog dröja ett tag det. Ska försöka köra ett par gånger i veckan kanske.. el onsdag lunch i alla fall... ja vi får se. 

Giss om jag är lite seg nu och sitter här och klipper i öga. Ska ta mig en lugn afton. Hade tänk mig att vi skulle kolla på lite serie men det verkar det inte bli..  det blir aldrig som en har tänk sig. Svek efter svek efter svek =) ha ha ha 


3 kommentarer:

  1. Halloj! Ja tyckte du såg super stark ut på träninga ja! ja va tänkt att säje terä å tat litte försiktigt men så tänkte ja att flecka vet väl va ho töl!:) Kul å se dig!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Svek efter svek!?...men jag ligger ju här och våndes i jordens förkylning Fia, kanske en av dom värre i modern tid. Om jag piggnar till kanske vi kunde fortsätta vårt tv-serietittande under helgen tänkte jag..."nej!" säger du och börjar prata om att du eventuellt ska dra iväg till grannlandet i väst(..svek efter svek..). Fan, ska du dra iväg utomlands varje helg du hade du tänkt dig? Nön ordning får det väl ändå va!? =)
    /Andreas

    SvaraRadera
  3. Lotta...Jättekul o träffa dig. Tänkte på att det va allt samme fôlk som tränar! Haha stark o stark vet jag inte men jag kanske kan bli =) vi ses säkert snart igen! kram


    Andreas.. ja svek..e.. det är inga ordning.. jag har börjat på två nya serier nu.. hmm

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.