16 mars 2012

vårtecken..

Sommardäck på bilen.. finns det ett tydligare vårtecken. Solen värmer så skönt på dagarna och gatorna måste sopas. Ser i rabatter längs husväggar hur det böjar blomma i vackra, klara färger. Det är ljuvligt när våren är på ingång. Jag gillar våra årstider som gör att jag får längta till de olika stunderna. En lyx att få ha det så och alla tider har sin charm. 

Dagen har gått fort och det har varit en bra dag. Känner lite i kroppen men orkade med en promenad på 5,77 km fem minuter under timmen i bara tröja. Nöjd. Gick finemang och jag känner mig så bra just nu. Har ätit gott och börjar få kläm på att laga mat flera gånger varje dag. Tar lite tid men så länge jag är hemma går det bra. Värre om man ska jobba. 

Det stackars håret fortsätter att dala men jag hoppas att jag ska få ha några strån kvar ett tag till. Ja man kanske ska ta och göre ett nytt försök och beställa en tid för en peruk. Det var inget för mig förra gången men jag kanske kan få en som passar bättre!! Ja härregud hur jag såg ut.. det var inte snyggt alls men jag gav det ingen chans heller. Denna gång är det lite längre tid som jag kommer att få behandling och då kan det vara bra att ha peruk i fall att. Men jag har som sagt inte bestämt mig ännu.

I morgon öppnar de rangen på golfbanan så vi ska ta oss en tur dit och lufta lite klubbor. Äntligen börjar säsongen snart... yes. Lite sysselsättning det. 

Idag fick jag en ängel... som ska ge mig hopp.. det behöver jag.. ibland. Tack för den.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.