19 juni 2012

Frihet

Nu börjar det vända och jag välkomnar det med öppna armar. Att åter få styrka i kroppen innebär att livet har så mycket kvar att erbjuda... det är en obeskrivlig känsla att åter få makten till mitt eget liv när man någon dag innan trodde att det aldrig blir som förut. Blir lika glad varje gång. Jag behöver TID för att få vara FRI från allt. Depåerna fylls och jag ska klara av denna sommar. Vet att jag ska vara nöjd över att de häller i mig cellgifter men om sanningen ska fram kan jag ofta önska att de inte ska ha något mer att ge. 

Nu har jag en hel veckas FRIHET tills nästa dust. Jag ska verkligen försöka ta vara på varje dag på bästa sätt... med mina nära och kära. Hoppas på en hel del golfrundor och trevligt umgänge. Den bäste reser bort så det blir en stor saknad.    

Idag fick jag umgås med vackra Vera och mamman på Sågudden.. det var så varmt och soligt precis som det ska vara i juni. Vera passade på att ta en liten sovstund mitt i fikat så hon missade glassen men vi mös och hade det skönt precis som det ska va.

Golftävlingen gick bra och vi skötte oss finemang jag och favoriten. Kom 3:a totalt vilket var superbra om vi jämför med hur vi spelade sist.. för 6 år sen.. härregud jag tror inte att vi kom runt ens.. Jag tror att vi ska göra detta igen nästa år... får bjuda upp han igen =)





     

20 kommentarer:

  1. Blir så glad och alldeles varm i hjärtat när jag läser att du mår bättre. Den kraft du besitter är inte å leka med! Du är helt fantastisk. Och stort GRATTIS till 3:e platsen!! Massa kramar och kärlek
    /Caroline

    SvaraRadera
  2. Njut av veckan!!! Trevlig midsommar! Kramar, "syster" Jenny i Kil

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fantastisk vecka endast fyllt med det bästa! Njut du fantastiska människa, njut!! Massa kärlek, styrka och härlighet till Dig! Stor Kram

    SvaraRadera
  4. Frihet är magiskt om man förvaltar och tar väl vara på den. Njuuuut av DIN frihetsvecka å fyll på ALLA depåer å batterier!! :-) Det är dig mer än väl unt. Gonajti å dröm söta drömmar...

    SvaraRadera
  5. Härligt att läsa dig så sprudlande glad och entusiastisk Fia:):). Massa kramar till dig fina!!!

    SvaraRadera
  6. Du får ha en stående inbjudan, så ingen 'norpar' honom:)
    Ett poäng fr segern, ngt att försvara det!
    H sa att du spelade mycket bra, kul o jag tror det!!!
    Med din charm o utstrålning, behövs inga fransar.
    Allt går som på räls o bättre blir det.
    Tycker om Dig Fia.
    Kram
    //Ika

    SvaraRadera
  7. Grattis till tredjeplatsen. Härligt att kraften och lusten åter är på plats tillfullo. Jag hoppas du får en helt fantastisk frihetsvecka Fia. Njut i full drag och fyll på allt du kan och önskar.
    Önskar dig en fin dag.
    Styrkekramar
    Christel

    SvaraRadera
  8. Härligt Sofia..Önskar dig en underbar midsommarhelg och att du samlar på dig livgivande krafter
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  9. Wow grattis till 3:dje platsen!!! Bra jobbat:)! Hoppas du får en skön midsommar Fia med dina nära och kära.
    Kram Vera

    SvaraRadera
  10. Kära Fia,som det glädjer mig att läsa om frihetskänslan du upplever just nu.Det är du såååå värd!!Ta hand om dig och varje stund av frihet och glädje:-)
    Och självklart ett stort grattis till 3:e platsen!!
    Stor kram och klem S

    SvaraRadera
  11. Men så kul att läsa om vinsten på gölfa - jättegrattis!! Blir så glad över att du känner krafterna återvända, ja njut av friheten och fyll på så mycket du bara kan! Ha en riktigt riktigt fin onsdag Fia! stor kram Eila

    SvaraRadera
  12. Grattis till krafterna och till golfen. Önskar dig en fin dag i solen! varma stora kramen

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en härlig "frivecka" och en skön midsommarhelg! Kram

    SvaraRadera
  14. Sofia, så glad jag blev att du känner dig bättre! Du verkar ha haft en toppendag! Det är bra att fylla på krutdunken och ha som reserv! Göm den därinne och ta fram den när helst du behöver! Kram G-B

    SvaraRadera
  15. Härligt att läsa om din kraft och hur du vill använda dig av din frivecka. Hoppas du får en underbar midsommar!! /CR

    SvaraRadera
  16. Jag önskar dig kraft i njut av midsommaren!

    SvaraRadera
  17. Ha en riktigt skön midsommar! Njut av att det är en speciell dag i magins tecken! Vackra färgglada blommor och en underbar grönska! Sup in naturens kraft, konservera känslan och plocka fram den när du så önskar! Kram G-B

    SvaraRadera
  18. Önskar dig en riktigt härlig och fin midsommar! Kram Anni-O

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.