20 april 2012

träningsvärk

Skön fredag med vila på schemat. Har haft några av årets bästa dagar. Veckan har varit kul då jag har orkat göra en massa utan att bli helt färdig. Jag passade på att vara social. Men det känns idag så det får bli vila... hela dagen. Vaknade med träningsvärk i ryggen efter att jag igår utökade min träning med fler upprepningar vid varje övning och så mitt joggande. Känns så gött att kunna ha normal smärta som man ska ha när man har tränat. Har ju bara några veckor på mig innan golfen drar igång och det ska inte bli litte kul.. äntligen. 

Idag är första dagen på över en månad som jag inte har ont i huden. Det verkar läka. Detta är LYCKA. Ska försöka vara vaksam under helgen. Har haft stora bekymmer den senaste tiden med huden och små blödningar. Avastinet gör så att jag får detta och så tar det lite längre tid att läka än annars. Men nu hoppas jag att det ska lösa sig och du kan inte tro hur gött det är att slippa svidande smärta. 

Du vet att funderingarna snurrar.. när jag inte blev så dålig nu... har cellgiftet slutat fungera?! Det var så det var första gången.. nej det får jag verkligen inte tro. Härregud jag har inte fått halva kuren ännu. Kan inte ge upp än.     


CCC



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.