19 april 2012

orken har återvänt

Orken har återvänt till mitt liv på nåt magiskt sätt och jag passade på att avsluta gårdagskvällen med en bakad potatis på Kusin Cuisine. Vi blev sittande några timmar och hade en supertrevlig kväll. Jag frossade loss med glass och chokladsås till dessert medans de övriga frossade med Gin och Tonic! Jaja så är det. 

I morse efter att jag käkat en stadig frukost begav jag mig till skogs med Spotify i öra. Det gick inte lika lätt som i måndags kan jag säga men det gick... lite lättare mot slutet. Kom drygt två varv på 36 minuter och det blev 3,85 km. Sprang inte mer än några minuter allt som allt kanske men jag är mer än nöjd. Det kommer troligen bli mer om ett tag. Viktigaste är att jag får upp flåset emellanåt och det fick jag. Sprang i nån uppförsbacke och det gick bra. Nu efter känner jag mig inte så slut som jag hade trott och det är det bästa. Att orka leva efter ett pass är ju guld. Slippa bli liggande på soffa resten av dagen.

Jag fick för mig att ställa mig på vågen.. det var två kg upp. Härregud. Hoppas det är muskler för detta är inte roligt.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.