12 april 2012

blir en dryg vår

Jo vem fick avboka träningen idag igen.. börjar bli pinsamt. En natt med magsmärtor som kan driva vem som helst till vansinne. Andra insjuknandet på mindre än en vecka är inte bra. Börjar tro att det hänger ihop med behandlingen eftersom det var lika förra veckan. 

Blir en dryg vår och sommar innan detta tar slut om det ska fortsätta såhär. Inga läkemedel kunde lindra min smärta i magen.. vid elva på förmiddagen funderade jag starkt på att åka in till CSK. Men vid halv ett började jag kvickna till och livet återvände till mig.. igen. Undrar hur många liv jag har. Sedan har dagen varit som vanligt. Helt konstigt. Härregud.. Blev som sagt ingen träning men istället fick jag trevligt besök. 

Kvällen avslutades med en ny serie, Sons of anarchy. Kan inte säga att jag är såld än.. men ska ge den lite mer tid. Har bara sett tre avsnitt.




2 kommentarer:

  1. Hej sofia
    Tråkigt att läsa att du har ont imagen men du ger inte upp så lätt.
    Vi ses på golfbanan.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.