19 februari 2012

bättre

Börjar bli bättre. Orkade äta lite utan smärtor. Härregud så segt det var att bli kvitt denna skit. Ja vi får se hur det går. Hoppas kunna jobba en del till veckan. Har lite att ta igen. Jag ska se om jag stannar hemma i morgon så att jag inte går för tidigt. Första dagen idag som jag är lite piggare. Behöver nog vila och äta mat i morgon och försöka komma ut i solen. Få lite energi. Har legat inne en hel vecka. Konstigt nog blir det inte långsamt eller trist hemma så länge man har ont. Man inser att det inte går. Kan inte ens ta sig till köket och göra sig mat. Men det rättar till sig så fort krafterna kommer. 

Jag trodde nog att det skulle gå snabbare att återfå krafterna men immunförsvaret var troligen kört i botten. Blev inget mer av förkylningen och det känns bra. Mina funderingar hur jag ska lappa ihop jobb och cellgifter blir en gåta. Får nog ta in en vikarie. Ja det får nog bli så. Kan inte hjälpa det. Men vill jobba en del och det tror jag att jag orkar. Känner mig redo för en dust med cellgifter så det retar skiten ur cancercellerna. Fan vad trött jag är på att vara sjuk. Ja nu är det dags.







  

3 kommentarer:

  1. Hej, det är ett evigt kämpande är mitt uppe i cellgiftskur nummer tre. Hade ingen lust att påbörja den här behandlingen men allt går konstigt nog. Är snart klar 21 veckor 4.6 kg cellgift. Det är bara att kämpa på, det var väl attans också om vi inte ska ge cancerspöket en rikig omgång

    SvaraRadera
  2. Ja, här startas kur nr 3 i morgon. Kommer b la att få avastin. Så nu samlas det krafter för att orka ta en ny dust! Hade sett fram emot att få en liten paus men så blir det inte.

    SvaraRadera
  3. Önskar er båda styrka o kraft för att bekämpa era krämpor.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.