22 november 2011

till nåt varmt..

Just idag kommer tankar om att jag nu har livet framför mig.. lätt att fastna och kolla bakåt. Tänker att om jag nu slipper behandling just nu "inna jula" så borde en resa bokas.. ifall det blir länge tills nästa! Ja så om det blir bra värde på torsdag måste jag. Minst en vecka, till nåt varmt. Inte för långt men bara det är sol.

Ja lite semester från mitt liv vore jag värd nu hehe. undrar vart det ska bära av. Om det hade varit varmt i Grekland hade det varit fint. Älskar maten där. Italien.. bra food men tror inte jag orkar packa ner brädan.. inte så sugen på snö. Ja det vore bra om det går att åka från Karlstad.. då blir det inte möe å välje på! Ja det vore allt gött med sol och lite värme. Jag tror bestämt jag ska åka. Måste fundera vart hmm.

Jämt en liten semester kunde ju piggas upp. Giss vem som ringde jo.. gôbben.. jo det kanske blir en partävling då.. i juni.. härregud han gör då inge annat än tänker på golf den mannen. Hehe ja det snurrar nog bollar i skallen! Jo men visst om den blir av kan vi boka in oss! Haha härregud..

Jobbade idag och det var segt i morse men jag ska dit i morgon igen.. tredje dagen i rad.. men bara 6 tim per tillfälle och det är bra, bättre än för långa pass, mycket bättre. Blir inte så seg i skallen.

Jo ra min mobil har gett upp.. i alla fall nr 7. Hände i helgen.. på lördagmorgonen hade nåt skett. Ja jag vet inte men nöe var det. Det är inte så lätt med textmeddelande utan pqrs.. lite konstiga ord men... Du ska se att jag nu tvingas köpe en ny.. hmm


3 kommentarer:

  1. Har du varit på Gate, o ätit gott! :))
    En resa ska du absolut unna dig, sol, god mat o lite kul:) det livar upp i höstrusket!
    Hoppas innerligt att allt blir bra, så du slipper behandling innan jul.
    Sov gott
    >3
    Ika

    SvaraRadera
  2. Klart du ska ut och resa!
    Du, det finns snygga xperia mobiler har jag sett. Det vore något för dig ; )
    /Monika H

    SvaraRadera
  3. Ja Ika vi va där förra veckan. Go mat! Kram

    Haha Monika jo det kanske finns nån men tror jag måste vika mig denna gång..

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.