04 november 2011

spa

Spa är allt bra gött måste jag säga. Fick oss en badning på närmare en timme och sen litte massage på det. Det bästa var att jag hade allt lite muskler kvar på rygga sa hon som knådade mig. Hon tog inte som de brukar utan en mer mjuk och njutbar massage med goda väldoftande oljor. Det gjorde susen. Får bestämt göra detta lite oftare nu tror jag. Tänk att det gick bra att få massage trots att jag inte är som förut. Menar med hallonet på magen som kan göra det lite svårt att ligga på magen. Jämt före drog vi en lunch men allt gick finemang. Lite pinsamt å meddela denna massörska situationen men hon var så van och höll upp baklakarn så hon såg mig inte ens framifrån.

Nu är jag ren och mjuk på hele krôppa. Så nice. Vi unne och gôtte oss länge. Efteråt gick vi på stan en sväng. Linda åkte hem till Karlstad så jag tog en tur till Marie på kvällen. Vi åt mat och kollade på resor. Ojoj så mysigt. Ja det känns som en semester till varmare breddgrader skulle sitta fint...  om det ändå kunde bli sant.. håller tummar och tår. Ett par veckor med sol och värme mitt i vintern. Ja det känner jag för. Även om jag inte kan sola sola kan jag kanske sola lite! Eller?? Jo det tror jag. Hmm ja vi får se. Måste ju lära mig vågsurfa! Kul, kul. BALI visst låter det nice. Har inte varit där men har alltid önskat mig dit. 

Härligt att drömma lite om bättre tillvaro, om inte annat för några veckor i alla fall! Men idag är jag nöjd med dagen på härliga SPA tänk att vi har det i Arvika.. helt magiskt!


Jag

Linda och Jag och han bakom vet jag inte vem han är... 

Ingemi och jag

Jag

Linda

3 kommentarer:

  1. Är det på Scandic fd, Oscar Statt?

    SvaraRadera
  2. jo det stämmer!

    SvaraRadera
  3. Där är det verkligen underbart! Och en sådan mjukare massage är ett måste för mig eftersom jag har värk. Har testat en "vanlig" och jisses säger jag bara!! :-O Kan rekommendera Hamam i Arvika också. Helt underbart för kroppen!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.