11 november 2011

fortsatt normalnivå..

Varje gång jag ringt till Försäkringskassan så får jag tag på min handläggare. Det har inte ens varit upptaget, det har gått superenkelt. Var intresserad om hur det gick med min ansökan om fortsatt ersättning på normalnivå. Jodå jag skulle få fortsatt 80% av lönen. Den 10:e november hade jag varit sjukskriven i ett år. Härregud vad tiden går fort. Men nu är det på 50%.

Blir inte lika sliten längre efter jobb men behöver fortfarande tid för återhämta mig. Kroppen är inte som det var och jag skulle behöva komma iväg och träna mer. Måste bli bättre på det. Fick tid till CSK och det blir om 2 veckor som jag ska få mitt röntgenbesked. Uppsala har inte ringt idag heller. Kanske jag ska ringa honom...

I kväll är det pyssel med Jenny. Blir kalas i helgen så en del ska förberedas. Mat och dukning. Ska bli roligt med en fest. Längesen jag var på storkalas kul kul..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.