26 januari 2012

smärta på en halv fjärdedel av min kropp

Fick tid för röntgen i mitten av februari. Väntar på den för att få ro. Känner en ny smärta på en halv fjärdedel av min kropp. Ryggen.. även lite fram på bröstkorgen.. senor.. muskler. Vad beror det på?! Känns inte som njurar eller lungor.. mer som muskler som sover. Dags att vakna. Har inte tränat.. Kroppen orkar troligen inte den belastning som jag utsätter hon för. Har jobbat flera dagar i rad och kroppen behöver troligen mer tid för återhämtning. Provar en vecka till annars måste jag ändra arbetstid.. vila en dag mitt i veckan som förut. 

Vid vila förvinner den...men återkommer om det är för lite... kanske! Men igår och idag känns det tungt. Gått på med smärta.. blir en topp.. trivs inte i min kropp. Känner inte riktigt vad det är men känner ingen rädsla. Än. Vill må bra.. vill inte leva såhär. Vill ju bara leva mitt liv ett litet tag till...utan krämpor.. 





 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.