25 januari 2012

min bröstkorg..

Känner av min bröstkorg. Smärtar...tror att det beror på ansträngning. Kan bli så när jag är sliten. Vägrar tro att det är symtom. Förra och denna vecka har blivit lite mycket jobb. Är med och ställer och styr. Älskar det. Det föder mig. Ger mig energi till att fortsätta. Utveckla och få till en framtid. Skapar lust. I mitt eget inre och jag trivs. Har för tillfället världens bästa arbete. Så kort tid och jag suger in varje sekund för att livnära mig.. länge. 

Åker mellan jobb och hemmet... mat.. lugn kväll.. sover.. jobb.  Ska jag börja heltid?! När är det dags.. jag vet inte. Men känner fortfarande fram emot ledig fredag. Min vilodag.. Behöver den fortfarande för att orka leva.. kanske nån vecka till. Väntar på röntgen.. hmm 



    

3 kommentarer:

  1. Ta hand om dig bara <3<3<3 Pillan

    SvaraRadera
  2. Var rädd om dig o lyssna på din kropp.

    SvaraRadera
  3. Ska försöka vara mer rädd om mig och lyssna bättre denna gång. Kramar till er båda.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.