23 januari 2012

om sanningen ska fram

Idag är en mycket speciell dag för det är min mors födelsedag. Grattis mamma! Tycker att vi hade ett mycket trevligare födelsedagsfirande i år mot ifjol. Om sanningen ska fram så minns jag inte riktigt.. kalaset. Vintern från ifjol känns så främmande, långt bort.. vågar inte ta tankarna till mitt minne. En rädsla att de ska fastna i mitt inre... minnas det onda.. hemska.. som nu är accepterat. Rädslan att återigen fastna i det järngrepp som i dag hänger ganska löst kring min kropp. Vill inte... aldrig mer. 

Minns dagarna som vi gick på isen.. med solen som värmde mot våra kinder.. minusgraderna, länge. Minns peruken som jag köpte på nätet.. med långt syntethår.. som jag hade under min mössa för att inte frysa.. minns dagen då jag tvingades ut i skogen på promenad.. den första efter cellgift nr 1.. i snön.. mådde så illa att jag inte visste hur jag skulle överleva resan dit.. till promenaden.. Vill inte... aldrig mer.  




Modell för en dag... här kommer bilderna som jag lovade att lägga ut... 

















8 kommentarer:

  1. Snyggaste flecka mi löve u :*
    jenny <3

    SvaraRadera
  2. Shit va snyggt bruden!! Du är ju rena Modell/Författare/Kämparnas Drottning (som nån skrev)<3<3<3 Pillan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med, på alla punkterna!
      //Ika

      Radera
  3. haha tack Pillan så snäll du är! Värmer ett gammalt hjärta det!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Min favorit är den i svartvitt. Tack för att du la ut dessa, de är jättefina ;D Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Tack Pia men ingen modell blir jag men det va kul i alla fall!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.