01 december 2011

Kry idag med..

Igår var jag kvar på jobbet till kvart över åtta.. i och för sig så kom jag inte dit före tio på förmiddagen men det blev lite längre än planerat. Vet inte men jag kommer liksom inte därifrån. Fick rensa bort en del och planerade för ett föredrag. Har fått ordning på budget inför 2012 och tror den kan komma att bli riktigt bra. Inte så lätt att få rätt resurser på rätt plats eftersom min verksamhet är så varierade och svårplanerad över tid.

Trodde faktiskt att jag skulle vara mer sliten idag då jag kände mig trött i ryggmusklerna igår men tro det eller ej så är jag faktiskt pigg och kry idag med. HA jävla dret cancer idag vinner jag! Men tyvärr kan det vara så att det kommer krypa på lite senare under dagen... men jag tror jag klarar mig idag. Har en säsong med true blood som väntar i DVD´n.

Vaknade redan nio vilket är ovanligt tidigt. En anledning till att jag vill börja jobba mer är för att komma igång med sovandet och gåuppandet. Inte sova hela förmiddagen och vara uppe sent om kvällen. Nu blir liksom inte kroppen min trött utan det finns mer energi än vad jag gör av med. Ja det är i alla fall bra att börja min utökning med en ledig dag idag! Har redan jobbat må-tis-onsdag denna vecka men jag kommer säkert göra nåt sen.. från datorn.

Istället blir det att greja hemma och kanske ta sig ner till byn och boka en resa, till det där varmare stället som inte ligger så långt bort. Dit semestern kommer att styra kosan efter jul.. ska bli så gött om det finns några resor kvar.

Styrkan finns i mig nu snart tre månader efter senaste dosen av cellgifter. Hur kan kroppen återhämta sig så. Det kan man säga är mirakel.

Ikväll ska vi på taket (The Roof) och käka lite och därefter delta i den musikquiz som är ikväll. Hoppas jag hamnar i ett bra lag... vinna är allt!

2 kommentarer:

  1. "Vet inte men jag kommer liksom inte därifrån" ...."50% äar för lite".. = workaholic min vän, du är en klockren arbetsnarkoman....
    Kram Klässbol

    SvaraRadera
  2. Haha du säger det.. jo men ibland är det så vet du! kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.