24 december 2011

Julafton

Nu är han här. Dagen vi alla väntat på. En riktigt varm julafton med solsken. Inte ofta. Hade en mysig kväll igår med familjen. Min kusin med familj var på besök så det blev lite glögg, skinkmacka och godis. Det är inte så ofta vi ses men alltid lika mysigt när det väl händer. Han har en son som är så go. Fick underhållning på hög nivå... You think på can dance.. säger bara att här kommer nya stjärnan.. tror närmare bestämt att det var Eric Saade han var superbra på moves i alla fall och hade likadan frisyr. Kunde till och med stå på tårna fast med skor på då förståss. Han rev av en låt för oss och förgyllde kvällen. Skön väl.

Jag lyckades få en varm och fin pläd, smart eftersom jag fryser jämt. Den kommer bli bra den i vinter. Sen kom brodern med vantar.. så nu kan jag ringa med vantar på så bra väl. Tack allihopa.

Nu väntar en julfrukost så jag hoppas grannen vaknar snart så han får lite i magen innan han reser till Köla. Han var här igår och vi krånglade med telefonerna. Men nu kan jag komma in på nätet här hemma med telefon så det är väl bra.

                                                     God Jul allihopa





 

1 kommentar:

  1. God Jul till dig också Sofia och hoppas på ett bra år för dig 2012
    Julkramar
    Maggis

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.