21 december 2011

snö..

I Arvika idag har det snöat stora snöflingor och det gjorde att jag genast fick en massa jul i kroppen. Har inte haft någon julstämning alls men idag så kom den. Snön gjorde det. Ja julen närmar sig med stormsteg och det ska bli kul med jul i år. Ifjol var ingen hit. Minns att jag sov bort hela julafton och juldagen. Var riktigt sliten och trött. Nej i år ser det ut att bli mycket bättre.

Vi ska ha lite uppesittarkväll på fredag när norsken kommer hem med kusin. Kanske får för mig att göra lite knäck. Minns nån som gjorde en massa stôlligheter med knäck i mun,.. hmm länge sen det nu... åren går. 

Mötte en go gammal kamrat förut som kommit hem från Las Vegas. Härregud så trevligt det låter. De var borta i två veckor och det var för kort tyckte de. Ja det är ju en dröm som jag har att ta mig dit. Vi hade faktiskt planerat att ta en tur nu i höst men tyvärr blev det aldrig så pga allt. Men jag skulle väldigt gärna komma dit.. nån gång.. ja det kan vi nog göra frampå.

Igår spärrade jag kommentarerna för publicering ifall nån undrar. Jag kommer att kolla dem innan de publiceras. Kan bli lite konstigt märkte jag. Får se om jag öppnar igen men det kändes lite märkligt. 

Den bäste fyller år idag och jag kommer inte att träffa henne. Hon fick paket i helgen. Grattis igen. 






 

6 kommentarer:

  1. Tack älskade vän! Jag har på mig den finaste presenten idag :)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Oja, visst gör snön mycket för julkänslan.
    I går var det hopplöst att skriva här hos dig, det bara hängde upp sig hela tiden:(
    Usch, det är väl ingen som skriver 'elakt' till dig .
    Bäst du kollar innan, så himla ledsamt att läsa;(

    Önskar dig allt gott som finns
    Kram
    //Ika

    SvaraRadera
  3. Heja dej sofia!
    Vill bara säga god jul till dej!
    Läser ofta,,,,
    Hälsningar
    Lollo i Uppsala

    SvaraRadera
  4. Så nyfiken jag blir. Och förbannad. Vad är det för idiot som skriver dumma saker till en sån som dig? Klå dom, flå dom, slå dom!!! Ha en riktigt god och trivsam jul tillsammans med alla dina kära!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Hej Fia.
    Jag vill önska dig en riktigt God Jul.
    Massa Kramizar Mia:)

    SvaraRadera
  6. Tack allihopa och jag önskar er alla en super go jul.

    Det var någon som lämnade en märklig kommentar om att jag inte skulle jaga sympati på nätet om min sjukdom utan hålla den för mig själv. Personen var själv bloggare och "jagade" läsare till sin blogg. Inget annat men jag vill inte ha en massa struntprat på min blogg.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.