03 december 2011

trötter..

Regn är blött och därför blir folket lata. Ingen promenad idag.. inte ens till fiket.. tog bilen. Ja det är en lathet som smyger sig på och som inte vill släppa taget om min kraft. Vi blev sittande länge och det fanns liksom ingen stress att annat göra. Mys med goa vänner. Den bäste styrde hemåt till kaffestaden.

Fixade telefon som gör det möjligt att spela. Blev liggande i en ny värld.. av ord.. det är svårt innan hjärnan vaknar.. de andra ligger långt före. Men idag träning i morgon match! Strategi och kombinationer, smart, uträknade.. får se om jag kommer ifatt innan jag tröttnar.

Känner mig lite trötter idag men kanske piggnar till om en stund.. brukar bli så. Måste vara rädd om mig så jag fixar att börja jobba mer. Tänkte att när (om) jag börjar med cellgifter igen så kan man lägga det i slutet av veckan. Typ torsdag, så kan jag vila fredag och helgen så kanske jag orkar jobba igen i början av veckan.. smart väl.. tycker jag!

Ska ha träningsdagar måndag, onsdag och fredag. Den snälla vill med så det är bra.. annars finns en stor risk att jag blir lat.. fan så skulle jag inte ha gjort när jag var frisk.. utan då hade jag varit mer träningsvillig.. därför är det bättre att vara två i höstmörkret så jag inte hoppar över. Ja vi börjar med detta på måndag.



Fick en glögg av den bästas moder.. mången tack Eva.. den ska vi smaka på.. Skulle ha gjort lite knäck men kanske en annan dag.. nu blir det filmkväll med läskeblask och snask! Go helg.









1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen med julbordet, utan dig och Linda inget 20års-kalas. Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.