08 december 2011

snart oväder..

Väntar på att snöoväder ska inta staden, det blåser storm i markisen. Kan det bli vinter på riktigt. ja det skulle inte förvåna mig om vi inte kommer iväg. Stockholm skulle få mycket oväder så det känns oroväckande. Ja vi får se.

Har lite otur idag..  min dator ville inte mer eller det var skärmen som inte ville. Vilken dret men som tur var har jag kvar den gamla som fick göra nytta. Men käre bror får komma hem och fixa den. Måste ha alla kort osv och sen är det ett bekymmer till veckan om jag ska kunna jobba hemifrån, måste få ordning på han. 

Ja sen kommer en liten pirrig känsla i min mage om det som väntar och som är inom räckhåll. Jag väntar på den resa som vi ska göra.. uj så härligt det ska bli med sol och värme. Sen att vi kan spela lite golf på dagarna gör ju inte saken sämre. Mysigt så att. Ja jag lär få sitta med detta munskyddet hela resan för där finns nog hög risk att bli förkyld annars och det är ju ingen hit. 

Nej nu tror jag allt att det klipper i öga så John Blund är nog på intågande. Gött vore det att få sova lite. 

snart dags......

3 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Känner faktiskt glad gjort i flera dar.Glad åt livet o det jag kan välja att göra - stort -smått. Funderar på Salo o Laleh? Sen julgodis. Ständigt hungrig kanske cortisonet.Svårt att sova uppe åt tomtegröt kl fem. Stickar på en varm långkofta. Behandling på ons-tors - vill ha!! Jag har under hela min strid mot dom små djävlarna äta torkade bärpulver, blåb,sv. vinb, havtorn o nypon på fil. Och peppar/peppar inte blivit förkyld en enda gång fastän jag varit i alla miljöer.Väljer att inte ta nån influensaspruta tror på mitt eget immunförsvar! Sen kan tydligen cellgiftet ta bort effekten av den - så varför tillföra det i kroppen?
    Ha en trevlig o vilsam helg o samla krafter!
    kram / Inger

    SvaraRadera
  2. Du är en sann kämpe Inger och skam den som ger sig. Viktigt att du håller dig igång och det är ändå skönt att vara inne och greja nu när vädret blir kallare. Samla dina krafter. Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Se till att ha blåsmunstyckena av... Riktiga smittspridare de där blåsarna i flygplanen.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.