11 oktober 2012

På hotell

Göteborg om hösten känns bra. En vacker stad med lite puls. En dag med konferens och middag på kvällen tar på krafterna. Eller mer på kroppen. Orken finns men själva kroppen orkar inte riktigt. Det skriker i ryggen och det är musklerna som blir slitna. Sååå glad att orken har återvänt. Musklerna blir bättre med tiden. Kan ju inte klaga när jag varit igång 7-22:30 med endast 30 minuters ryggläge. Gött!!!

Maten verkar än så länge ha fungerat. Nu blir det en go natts sömn nu och i morgon blir det en lång dag innan jag är åter i hemmets lugna vrå.

Ha en skön fredag alla!!

30 kommentarer:

  1. Härligt Sofia! Jag har precis bäddat ned mig i "min" hotellsäng i Göteborg. Å vet du, i eftermiddags satt vi på en uteservering i den fantastiskt varma oktobersolen, å då tog jag av mig mössan! De som stirrade min fjuniga skalle blängde jag tillbaka på =) Kram, Malin

    SvaraRadera
  2. Ha en bra dag i morgon och sover hoppas att du redan gör
    Kramar/Ulla

    SvaraRadera
  3. Sov riktigt gott nu bästa Fia!! Och önskar dig en grymt bra dag imorn, stor kram

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig också en riktigt mysig fredag och helg, du härliga flicka! Så roligt det måste vara att orka lite mera allteftersom dagarna går.
    Njut allt vad du kan och fortsätt lyssna på kroppen din!
    Stor kram, Aina

    SvaraRadera
  5. Godmorgon Fia!
    Vad härligt ni haft det i Gbg. Sov nu skönt och hoppas att magen håller dig lugn. En härlig fredag önskar jag dig.
    Kramiz Annika

    SvaraRadera
  6. Ja, det låter härligt!
    Jag önskar dig en lika bra fredag med många fina upplevelser och möten.
    Kram,Tonja

    SvaraRadera
  7. JA va gott å läsa att orken e tebax :) Som du säger - musklerna hakar säkert snart på. Njut din fredag i Götet. /OlaA

    SvaraRadera
  8. Ha en skön fredag
    Stor kram

    SvaraRadera
  9. Godmorgon och fredag igen. Veckorna går fort om man inte fyller dem med något. Du verkar i alla fall ha gjort det och det glädjer mig mycket. Fantastisk mekanism den där kroppen! Njut av dagen, den ser ut att bli vacker. Kramar till hela dig!/ irre

    SvaraRadera
  10. Hoppas du sovit riktigt gott i hotellsängen och vaknat till en härlig och rolig fredag fylld med kraft och glädje.
    Du och din kropp är fantastiska som orkar så mycket som ni gör efter den behandling som ni genomgått.
    Många kramar
    Christel

    SvaraRadera
  11. Hej Sofia! Vad skönt det såg ut på hotellet :) hoppas det gått bra allt för dig och du är ju fantastisk som orkar trots den lilla föda du får i dig. Kör på med Smoothies och köp till lite näringspulver du kan ha i så. Du är för Go som även tänker på att lämna kläder till flyktingarna också..önskar det fanns fler som dig.

    kram och trevlig helg, June

    SvaraRadera
  12. Hej Fia ! Så skönt att du kunde vara med hela dagen på din jobbkonferens och att dessutom maten funkade.Det är underbart att komma hemifrån ibland och få bli lite bortskämd på hotell med sköna sängar och god frukost. Det gör att en tappad energi snabbt återvänder igen Sedan får du ta någon lugn dag hemma, dricka goda och energigivande smoothies så du återhämtar krafterna igen inför nästa gång när du ska jobba. Allt gott önskar jag dig. Förresten, har du läst boden "Anticancer" Om inte rekommenderar jag dig den, det är en bok som alla skulle läsa, så mycket fina tips som man kan ta till sig. Googla på den får du se. Varma höstkramar/Maggan

    SvaraRadera
  13. Sicken dag du hade i Göteborg Fia! puh 07.00 till 22.30 då hade den här tanten kroknat ;)) men så är du, fångar alla de fina go'a ögonblicken och lever glädjen i att vara spontan!! Jag äääälskar hotellfrukostar och stora puffiga kuddar som är som marshmallows. Om det finns badkar dessutom är lyckan total! Hoppas du haft och har en skön fredag. Kramkram Eila

    SvaraRadera
  14. Åh. Göteborg är lite "min" stad! Där bor min dotter (fast just nu i Oxford) och där opererades jag. Då var det sommar och fiskmåsarna skrek utan för fönstret och påminde mig om havet! Roligt att det är fint väder fast det är höst nu. Otroligt hur mycket du orkar!! Jag orkar inte en fjärdedel men sen har jag inte tränat och är drygt 20 år äldre!Ha det riktigt bra i helgen också!! Kram Berit

    SvaraRadera
  15. Hej Sofia Göteborg är en härlig stad. Där har jag bott i 10 år. Kram Mickie

    SvaraRadera
  16. Massa kramar till dig bästa Fia! Hoppas du haft en superhärlig fredag!!

    SvaraRadera
  17. Aaaahhh freeedag! Götelaborrrg sätter sina spår! Hoppas att du haft en bra dag idag bästa Fia! Kram Carin

    SvaraRadera
  18. Du är så inspirerande! Massor med kärlek till dig, ha en underbar fredagskväll!

    SvaraRadera
  19. Göteborg denna härliga stad ( om inte vinden viner för mkt ).
    Jag är djupt imponerad av din kropp. Ansluter mig till tidigare inlägg.....den här tanten hade kroknat vid 20 tiden. Nu är jag mer än 25 år äldre än vad du är, men att du och din kropp orkar....... Jag bugar mig i djup beundran.
    Hoppas kroppen håller helgen ut så att du kan njuta av denna vackra, färgrika höst. Tänker på dig och skickar som vanligt ett lass av varma kramar/ ann

    SvaraRadera
  20. Vad härligt att det gick så bra i Göteborg! Nu får du njuta av en välförtjänt helg! Massa kramar :-) Cia

    SvaraRadera
  21. En fredagsmyskram från Mimmi ;-)

    SvaraRadera
  22. Vad härligt det låter med Göteborg! har nog aldrig varit där om hösten, känns blåsigt men vad gör väl la de' när hjärtat e me'! men nu får du nog allt vårda kroppen litta extra så den inte blir sur på dig. Hoppas du haft en jättebra fredag. Ha det! //AS

    SvaraRadera
  23. Hoppas att du har haft det bra på Sveriges framsida!
    Kram
    Hans

    SvaraRadera
  24. Härligt att du tog steget fullt ut och att du deltog både på konferensen och middagen! Du testade vingarna och de höll! Bra där! Kram G- B

    SvaraRadera
  25. Önskar dig världens skönaste fredagskväll!! Du är bäst!! Stor kram//Sofia

    SvaraRadera
  26. Roligt att läsa att du hade en bra dag i Göteborg! Stor Kram

    SvaraRadera
  27. Ja, kroppen din är fantastik, vilken ork du har Fia! Låter härlig med Göteborg. Önskar dig en skön regenererande sömn i det fina hotellrummet och lika bra energi i morgon! Stor kram JCW

    SvaraRadera
  28. Göteborg är en fin stad och hoppas du har det hur bra som helst kära Sofia. Och att krafterna räcker till. Massa kramar// Harry

    SvaraRadera
  29. Så underbart att få njuta av båda Göteborg och hotelliv!
    Du är underbar!
    Stor kram Silje

    SvaraRadera
  30. Underbart att du kom iväg till Göteborg. Kroppen din är fantastisk! Kärlek och kramar
    /Caroline

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.