19 maj 2012

Halmstad

Dagen blev lång med en tidig start i morse. Det har gått i golf hela dagen. Började med 18 hål och avslutade med ytterligare 9 hål efter lunch. Jag hade mina gamla golfskor och med de gick det utmärkt.

Tänk att jag orkade gå 27 hål utan ont i fötterna!! Gött.

Vädret har varit blåsigt, sol och några droppar regn. Superfin bana och roliga gubbar som kom runt och kollade att allt var bra. Jag började uruselt på första hålet men lyckades få till en bra runda!!

Gjorde en birdie och några par vilket inte hör till vanligheten. Så kul och jag är så nöjd. De sista nio efter lunchen var tuffa för mig. Gick inte så bra men det var kul att få spela på en så fin bana.


2 kommentarer:

  1. Härligt! Snygg driver till snygg brud!

    SvaraRadera
  2. Gud så vackert den golfbanan ligger. Du ser strålande glad ut, härligt med en birdie och en drink. Kram du fantastiska kvinna/ Carina

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.