03 maj 2012

Cancerfonden

Tack vare kortisonet som jag fick igår mår jag bättre från både förkylning och allergi. Det är läkemedelsindustrins gåva till sjukligheten. Superbra när kroppen går på högvarv och sliter med en massa inuti.

Jag kom igång med min träning idag och det är då främst träningsprogrammet som jag gör här hemma. Vågade inte ut i skogen pga förkylningen men ska göra ett försök i morgon. Men vi tog en tur till golfbanan för att slå lite och det gick sådär. Tycker det är rätt trist på rangen. Vill hellre ut på banan. De öppnar i morgon så vi får se om vi kommer ut en tur.

Har under veckan haft kontakt med Cancerfonden som ska köra en kampanj i maj månad för att få fler personer som månadsgivare. Tillsammans kan vi besegra cancern. Allt fler drabbas av cancer och det når många allt närmre genom att närstående och vänner drabbas. Alla kan ge sitt bidrag för att stödja forskning och det fortsatta arbetet som pågår. Jag har fått förfrågan om att lägga ut min berättelse och det kommer jag göra. Jag är även månadsgivare och varje litet bidrag gör skillnad. Hjälp oss i kampen om att besegra cancer.

Länk till cancerfonden   http://www.cancerfonden.se/   






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.