21 maj 2011

17-19 maj 2011

Igår togs knippsen bort på operationsärret. Så himla snyggt... inte ett blåmärke ska du veta. Det läker så fint. Mycke finare än när de öppnade mig i november och inte gjorde nåt. De vet vad de ska göra i Uppsala. Är så nöjd med dem där...

Har fått ett hål vid naveln. Vätska rinner ut där och det ska självläka innifrån... så äckligt orkar inte se el greja med det ujuj.

Fick en ct buk lunga idag och tänk att min kirurg kom in kl 19:30 och berättade resultatet! Plus i kanten... den verkade bra och jag hade ingen vätska i buken el lungor. Jag skulle träna lungorna mer...

Gick över till tabletter istället för pump. Allt för att komma hem. Fick givetvis en för hög dos så jag låg å yre hela em. Minskade till 15 mg istället för 25. (3ggr/dag) Tabletterna fungerade ganska bra och det är skönt. Vill ju bara åka hem igen...

19 maj bestämmer jag mig för att det får vara nog. Kan inte ligga här och bli mer deprimerad. Bara att bo på sjukahuset kan göra en galen. 3.5 vecka räcker. Fadern kommer och hämtar mig klockan 11.00. Jag gråter i bilen... allt är så grönt och det är så jävla skönt att äntligen få resa hem till min egen säng.