21 maj 2011

12--13 maj 2011

Så jävla arg.. får ingen klar information om vad planeringen är eller vad som händer. Upplever att ingen "håller" i mig. Ssk kommer å gör sitt jobb och går sen hem. Jag fick fråga om de inte skulle byta portnål snart... då dröjde det ännu 1 dag. Det är väldigt många personer involverade så ingen tar fullt ansvar känns det som. En rondläkare som inte törs säga nåt eftersom jag är en annan läkares gäst... trött jag blir. Det tas en massa prover varje dag men det är aldrig någon som informerar mig om värdena! I Uppsala togs proverna på morgonen och när läkaren kom förbi berättade han värden så diskuterade vi fortsatt behandling! Karlstad känns så stenåldern med rond osv.

Humöret börjar svikta och jag är arg för att e inte har skickat mig tidigare till Uppsala! Det är ju för helvete mitt liv det handlar om.. 

13 maj...börjardet vända lite? Tror det för jag orkade äta lite. CRP har gått ner till 75 från 150 så det ärbra. Dr Uppsala ringer och är nöjd att det verkar fungera med stomi, träning och crp. Jag säger att jag snart kommer och hälsar på honom....han skrattar och ber mig skicka ett mess så vi kan boka in en tid!