01 februari 2013

läkarbesk i hemmet

Igår hade jag hembesök utav läkaren och ssk från cyten för att tala om hur jag upplever att det fungerar. Det som är det värst den senaste tiden har varit kräkningarna så vi ska försöka få bukt med det. Vi börjar med att sätta ut näringsmåltiden helt då det låter kroppen få arbeta för mycket och ökar kräkningarna. Ska endast ha kvar vätskedroppet med tillsatserna och sen minskar vi det till hälften Under dagen idag ordnade de till en annan smärtlindring med mer kortison, Ja det finns små saker att ta till som gör det bättre. Känns så bra med läkaren som bryr sig och som försöker på alla vis att jag ska ha det så bra som möjlig.




46 kommentarer:

  1. Hej Sofia! Toppen att du ha en bra läkare som verklien bryr sig om dig och som du har förtroende för. Det gör verkligen skillnad. Du är mycket beundransvärd som inte tappar modet. Det är verkligen starkt av dig. Själv kan jag göra det för mindre och då tänker jag på dig och din styrka och blir genast tuffare. Du är en förebild. Hoppas du får en skön kväll. Stor kram Mickie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindande Spell.
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Du är så suverän, fantastisk, härlig människa!!!
    Du delar med Dig av Ditt liv.
    Vi som har möjligheten att följa Dig via bloggen är SÅ tacksamma!
    Ha det så bra i helgen!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Godkväll. Håller med Mickie här ovan att du är otrolig som inte tappar modet och ändå ser positiva saker som trots allt finns där någonstans. Du har en stor beundrarskara och jag önskar dig allt gott som finns! Största kramen/ irre

    SvaraRadera
  4. Du är en fantastisk människa Sofia! Hoppas helgen blir ok och att du återfår lite krafter! Stor kram / Linda

    SvaraRadera
  5. Underbara Fia....det är så skönt när det funkar med läkare & sjuksköterskor och att du får den bästa vården, nu när du behöver den. Jag bifaller med övriga här, du är en stor förebild och inspiratör för så många, vi tycker så mycket om dig, vännen...nu kollar vi På Spåret. Varma Kramar Maggan

    SvaraRadera
  6. Sorgligt att läsa att du mår så dåligt :_(
    Önskar att du får vara så smärtfri som möjligt.
    Jag skickar den varmaste cyber-kramen till dig bästa Fia <3 / Annica

    SvaraRadera
  7. Stor stor kärleksfull kram till dig Sofia!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Många varma kramar vill jag skicka till dig/Gun

    SvaraRadera
  9. ✫*¨`*✶♪.¸¸.✻ღϠ₡ღ✻ℒℴνℯ….ღ…
    Ja man måste prova sig fram♥
    Skönt att du har då många bra människor omkring dig å även läkaren å å cytossk! Hoppas kräkningarna försvinner nu! Kram♥
    Caroline i Uppsala

    SvaraRadera
  10. Så glad när vården fungerar för dig fina Fia! Du är i mina tankar. Stor kram Carin

    SvaraRadera
  11. Massor av tankar och styrka till dig! Kram Cia

    SvaraRadera
  12. Vilket bra team duhar kring dig! Kram, CR

    SvaraRadera
  13. Lider så med Dig! Finns inte ord. Läste nyss på "I kroppen min" om att smärtlindring med maijurana (stavning?) är det bästa, önskar Du kunde få det, fattar att det är olagligt men spelar väl ingen större roll för Dig då Du ända fått så mycket gifter i Din kropp. Önskar bara att Du kan få bli smärtfri, varför kan en så enkel önskan inte uppfyllas? Om så bara en dag, en stund, utan smärta. Massor med kramar och en önskan om att Du inte ska behöva ha ont utöver den psykiska smärta allt detta ger Dig. Kramar i massor!

    SvaraRadera
  14. Hej Fia! Hoppas att Du hade lite krafter i går kväll till den spännande omgången av: på spåret! Bra att Du har ett fint vårdteam omkring Dig! Att Du även har finfina vänner har vi ju redan förstått. Önskar Dig det bästa. Kram Cindy

    SvaraRadera
  15. Massor med kramar till dig goa Fia, håller med Mickie du får oss andra att ta tag i livets små förtretligheter och inse vad som har mening för oss. Tack för att du orkar ge oss, som inte har din sits så otroligt mycket!
    Hoppas att solen lyst på din FINA BLOMMOR, även om du inte kom ut. Ha en skön kväll! Kram/Ulla

    SvaraRadera
  16. Sofia, det gör mig så ont att läsa det du går igenom. Jag vet att ingen kan förstå det du går igenom. Du beskriver en situation som är omänsklig. Du lever i en värld där du endast kunnat inta näring via dropp och ej kunnat äta och dessutom kräker. Och nu endast vätskedropp.
    Jag har följt en vän med exakt samma situation.

    Det är så oerhört orättvist att många människor (inte här i bloggen) endast pratar om mat & dryck och tar för givet att kunna vara kräsna gourmeter och de verkar leva endast för restaurangbesök o smakupplevelser. Jag mår illa av sånt.
    De blir som vi lever på skilda planter.

    Sofia, lilla gumman - Kram/Sara

    SvaraRadera
  17. Underbara Fia så skönt att du har en så mänsklig och förstående läkare, det är verkligen guld värt att få all den hjälp och lindring som är möjligt! Det är viktigt att du har harmoni både i din omgivning och med din kropp så att det inte sliter mer än måste. Just nu är det verkligen bara du själv som gäller, all den trygghet och omvårdnad som du behöver ska du ha. Jättebra att du har sällskap av vänner och dem som älskar dig. Du är bäst Fia, alldeles alldeles bäst!! Hoppas du har en fin och solig söndag där oppe. Kramkram Eila

    SvaraRadera
  18. En stor kram.
    Pia

    SvaraRadera
  19. Men Herre Gud, bara dropp?
    Fia, jag lider med dig.
    Önskar innerligt att allt vänder.
    Kraaaam

    SvaraRadera
  20. Tänker på dig.......kramar Cindy

    SvaraRadera
  21. Thinking of you <3

    SvaraRadera
  22. Känns tryggt att veta att du får god hjälp och support från sjukvården! Och att ni tillsammans väljer vad som är bäst för ditt välbefinnande! Önskar dig det det bästa! Stor varm kram från G-BS

    SvaraRadera
  23. God morgon. Jag önskar dig det allra bästa som går den här dagen. Mååånga kramar till dig och ljusa lätta tankar!/ irre

    SvaraRadera
  24. Ville bara skicka en skånsk kram och hoppas att det hjälper lite!

    SvaraRadera
  25. Kramar från Stockholm!! / Tonja

    SvaraRadera
  26. God måndag morgon Fia! vilken fantastisk helg vi haft i Stockholm, sol varendaste dag! Hoppas solen sken på er i Arvika också. Ha det bäst idag tösen! kramkram Eila

    SvaraRadera
  27. Hej Fia!
    Jag har också haft en fin helg med strålande solsken och kallt och snö. Hoppas att solen har fått lysa upp även din helg.

    SvaraRadera
  28. Hej Fia, tänker på dig. Hoppas att du har det så bra som du bara kan.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  29. Vill skicka varma kramar till dig/Gun

    SvaraRadera
  30. Tänker på dig <3

    SvaraRadera
  31. Hej Sofia! Tänker på dig och sänder dig ljusa tankar. Kram Mickie

    SvaraRadera
  32. Hoppas det inte är för illa ställt med dig Fia..
    Hoppas du får vara smärtfri vännen.
    Önskar dig allt gott.Kram Nina

    SvaraRadera
  33. Kramar och kraft till dig fina fina Fia ❤❤❤

    SvaraRadera
  34. Hej!
    Tänker på Dej hela tiden Fia!
    Hoppas Du mår lite bättre och är smärtlindrad!
    Kram Birgit!

    SvaraRadera
  35. Hoppas innerligt att ditt helvete inte blivit värre.
    Önskar dig alla krafter tänkas kan.
    God bless you<3

    SvaraRadera
  36. Skickar till dig ljus, kärlek och värme! Största kramen från G-BS

    SvaraRadera
  37. Styrkekramar från mig
    Christel

    SvaraRadera
  38. Varma kramar till dig!!

    SvaraRadera
  39. Du känner mig inte, men jag läser din blogg o jag tänker på dig varje dag. Du är otroligt stark, positiv trots din sjukdom och väldigt, väldigt vacker. Du ger mig perspektiv på livet. Tack för att du orkar dela med dig. Kram Cecilia

    SvaraRadera
  40. Skickar ljus och kärlek din väg Fia! Är med dig i tankarna hela tiden. Styrkekram, Camilla

    SvaraRadera
  41. Ljus och värme..kram Cecilia

    SvaraRadera
  42. Vila i frid finaste! <3

    SvaraRadera
  43. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindande Spell.
    6) Breakup Spells
    7) Bannlys en tidigare älskare
    8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.