24 april 2011

22 mars 2011

Igår var jag på röntgen och det gick bra. Fick komma in snabbt och träffade en ljuvlig sjuksköterska från Luleå. Fan vad glad jag blir när de har kompetent personal som kan uppföra sig professionellt, bra jobbat Arvika röntgen..

Jag frågade om de kunde se om mina organ hade växt ihop med själva bukhinnan. Orsak till varför jag undrade beror på olika bud från två läkare på CSK. Jag frågade min behandlingsläkare efter förra röntgen och hon sa att inget satt ihop utan att alla mina organ var fria. Gynekologen sa att min behandlingsläkare hade sagt att det inte finns "i" några andra organ men däremot kan det ha växt från bukhinnan till övriga organ. Fan vad jobbigt det är med flera läkare som inte vet vad den andre har sagt...

Sjuksköterskan på röntgen sa att hon kunde läsa läkarutlåtandet från förra gången... det fanns misstanke på sammanväxning med eventuellt blåsan men inget annat. Då minns jag att min behandlingsläkare frågade mig om jag hade eller kände av besvär med blåsan så vi hade talat om det redan.

Nu får jag vänta en dryg vecka på svar innan jag träffar min nye läkare på CSK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.