05 juli 2011

Artikel Arvika Nyheter

Tack för alla kommentarer och ser att utomsocknes vill läsa..har försökt få den från nätet och hoppas ni kan läsa den här. Det är på första sidan o sen sida 6-7
artikel i Arvika Nyheter

I morse kontaktade NWT mig igen och det är svårt...hade jag varit frisk hade jag aldrig tvekat men nu känner jag oro...är det mitt uppdrag att hålla på...jag vet att det är nyheter men känner inte riktigt för detta nu. Vi gjorde upp att avvakta i alla fall. Jag måste spara mina krafter till golfandet...

3 kommentarer:

  1. Tack! Kul att läsa. Fan, du är stark du men var rädd om dig också. Kram! Carina

    SvaraRadera
  2. ...och vilka fina bilder!
    Carina (igen)

    SvaraRadera
  3. Sofia Sjökvist6 juli 2011 kl. 20:09

    Tack kära...har lite koll på din blogg. kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, fråga eller synpunkt.